راه اندازی سایت

برای راه اندازی وب سایت موفق این ۶ کار را باید انجام دهید

برای راه اندازی وب سایت، لازم هست تا قبل از شروع، یک سری تصمیمات مهم رو اتخاذ کرده و برای داشتن وب سایتی موفق کارهایی رو در ابتدا انجام بدین.

بسیاری از افراد بدون هر گونه برنامه ریزی و صرفا جهت ایجاد یک سرگرمی یا کسب درآمد اندکی اقدام به راه اندازی وب سایت میکنند، اما بعد از مدتی که نتیجه مورد نظر را نمیگیرند آن را نیمه کاره رها کرده و به دنبال روشی دیگر برای کسب درآمد میگیرند.

از آن بدتر اینکه راه اندازی وب سایت را برای ایجاد یک کسب درآمد جانبی انجام میدهند و به آن به عنوان یک کسب و کار جدی برای داشتن درآمدی پایدار، بلند مدت و با سود دهی عالی نگاه نمیکنند.

کاری که بسیاری از وب مستران انجام میدهند این است که بعد از راه اندازی وب سایت اون رو به دوستان و آشنایان معرفی میکنند، یا شاید هم سعی کنند با استفاده از اسپم کردن ایمیل هایی که به دست آورده اند بازدید کننده جذب کنند.

از انواع روش های مختلف برای افزایش رتبه الکسای سایت خود استفاده میکنند و با خرید ترافیک یا تبادل لینک سعی میکنند بازدید کننده سایت خود را افزایش دهند.

سپس با قرار دادن انواع محصولات مختلف همکاری در فروش و تبلیغات چشمک زن در گوشه و کنار سایت که البته با موضوع اصلی سایت شان نیز بی ارتباط است، و همچنین استفاده از چندین پاپ آپ سعی میکنند تا به درآمد برسند.

اما زمانی که به هیچ فروش یا درآمدی نمیرسند یا از این راه درآمد اندکی خواهند داشت که حتی جبران هزینه هایی که کرده اند نخواهد کرد سایت رو به حال خود رها کرده و سراغ راه اندازی وب سایت دیگری رفته یا به کل بیخیال کسب و کار اینترنتی میشوند.

اما مشکل کجاست؟

مشکل این است که قبل از راه اندازی وب سایت به طور اصولی و دقیق برنامه ریزی و فکر نکرده و از اقداماتی که قبل از راه اندازی وب سایت لازم است برداشته شود آگاهی ندارند.

در ادامه این مطلب با ۶ قدم مهمی که قبل از ایجاد و راه اندازی وب سایت خود باید بردارید آگاه خواهید شد، به این ترتیب میتوانید سایتی موفق و پر بازدید با سود دهی عالی برای خود یا کسب و کارتان ایجاد کنید.

البته لازم است بدانید این اقدامات را زمانی باید انجام دهید که هدف یا موضوع اصلی سایت خود را انتخاب کرده و میدانید که باید در مورد چه موضوعی سایت خود را راه اندازی کنید.

مشخص کنید مخاطبان شما چه کسانی خواهند بود؟

اولین و مهمترین قدم بعد از اینکه بازار هدف سایت خود را مشخص کردید و فهمیدید میخواهید سایت شما در مورد چه موضوعی راه اندازی شود، این است که بدانید مخاطبان سایت شما چه کسانی هستند.
قبل از راه اندازی وب سایت لازم است بدانید وب سایت را برای چه کسانی میخواهید راه بی اندازید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند و چرا، چگونه و چطور میخواهند از سایت شما استفاده کنند؟

پروفایل مخاطب هدف

چرا بازدید کنندگان باید با وجود دیگر سایتها، یا محصولات و خدمات مشابه، از سایت شما استفاده یا خرید کنند؟

بهترین روش برای اینکه مخاطبان هدف خود را مشخص کنید این است که یک پروفایل برای بازدید کننده یا مشتری بالقوه خود بسازید و مشخص کنید این مشتری بالقوه شما، چه کسی است، سنش چقدر است، جنسیتش چیست؟ علایقش چیست؟ و محصول و خدمات یا سایت شما چطور میتواند به این فرد کمک کند؟ شما یا سایت تان چه چیز منحصر به فردی دارید که این شخص را ترغیب به خرید از شما میکند؟

باید در پروفایل مشتری بالقوه تان، مشکلات او و همچنین راه حل هایی که از طریق سایت یا محصول و خدمات تان ارائه میدهید را مشخص کنید.

اینطوری میتونید به درک درست تری از مخاطبانِ هدف خود برسید. البته این کار زمانی بهتر انجام میشود که قبل از راه اندازی وب سایت، ابتدا بازار هدف سایت خود را مشخص کرده باشید.

با مطالب و مقالات موجود در سایت کارنوین، میتونید با نحوه انتخاب بازار هدف برای سایت یا کسب و کار اینترنتی خود آشنایی پیدا کنید و همچنین نحوه انتخاب یک موضوع مناسب یا ایده پولساز برای سایت خود را نیز یاد بگیرید.

میخواهید بازدید کنندگان در سایت تان چه کار کنند؟

بعد از ایجاد یک پروفایل برای مخاطب هدف خود لازم است مشخص کنید که این بازدید کننده در سایت شما باید چه کاری انجام دهد تا منجر به تبدیل او به یک مشتری شده یا اینکه هدف شما رو در سایت برآورده کند؟

با توجه به موضوع و هدف سایت تان این کار را میتوانید به راحتی با پاسخ به پرسش های زیر انجام دهید:

  • آیا میخواهید محصولی را به فروش برسانید و میخواهید بازدید کننده هدف از شما خرید کند؟
  • آیا خدمات خاصی را ارائه میکنید و میخواهید مشتری شما این خدمات را از شما خریداری کند؟
  • آیا لازم است تا بازدید کننده در لیست ایمیل تان عضو شود تا با ارسال خبرنامه، او را ترغیب به خرید های بعدی کنید؟
  • آیا میخواهید خودتان را به عنوان یک حرفه ای در بازار هدف سایت تان معرفی کنید تا او بتواند از شما خدمات مشاوره بگیرد؟
  • آیا میخواهید مطالب و محتوای سایت شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد؟
  • آیا میخواهید از سایت شما چیزی را دانلود کند؟
  • آیا لازم است تا به عضویت ویژه در سایت شما دربیاید تا بتواند از خدمات و محصولات تان استفاده کند؟

در این مرحله باید همه چیز را مشخص کنید، از مشخص کردن هدف خود در رابطه با راه اندازی وب سایت و اینکه میخواهید در این سایت چه کار کنید تا کاری که از بازدید کننده خود انتظار دارید در سایت تان انجام دهد.

انجام این کار به ایجاد فراخوانی برای اقدام های موثرتر در سایت به شما کمک خواهد کرد.

مهمترین رقبای شما چه کسانی هستند؟

با مشخص کردن رقبای اصلی خود در حوزه مرتبط با کسب و کار یا موضوع سایت تان میتوانید قدم قبلی را نیز بهتر انجام دهید. به عبارتی میتوان گفت مرحله دوم و سوم مکمل هم هستند.

لازم هست تا لیستی از مهمترین رقبای خود تهیه کنید، سپس به سایت آن ها رفته، صفحه درباره ما رقبای خود را بررسی کنید، مقالات و محتوای سایت شان را مطالعه کرده و ببینید چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند.

میتوانید کامنت ها یا نظرات بازدید کنندگان آن ها را بخوانید، در لیست ایمیل یا خبرنامه شان عضو شده و ایمیلهایی که برایتان ارسال میکنند را مطالعه و بررسی کنید.

این گونه هم میتوانید به درک درستی از نیاز ها و مشکلات مخاطبین هدف خود برسید هم اینکه رقبای خود و نحوه فعالیت آن ها را بررسی کنید و سعی کنید نقاط ضعف و قوت آن ها را پیدا کنید.

به عنوان مثال میتوانید بفهمید رقبای شما چطور با بازدید کنندگان یا مشتریان خود ارتباط برقرار میکنند، صفحات شبکه های اجتماعی آن ها به چه صورت است و چه مطالبی رو در این شبکه ها با مخاطبان خود به اشتراک میگذارند، یا محصولات و خدمات آن ها چه ویژگی هایی دارد و در مقایسه با خدمات یا محصولات شما چه نقاط ضعف یا قوتی دارد، خدمات پس از فروش آن ها به چه صورت است، آیا پشتیبانی خوبی از مشتریان خود به عمل می آورند یا خیر، همچنین میتوانید بررسی کرده و بفهمید آن ها چطور از وب سایت خود کسب درآمد میکنند.

با مشخص کردن همه این موارد میتوانید برای کسب و کار خود یک سایت موفق راه اندازی کنید، راه حل های خوبی برای مشکلات مخاطبان یا بازدید کنندگان تان ارائه دهید، نقاط ضعف رقبای خود را در کسب و کارتان پوشش داده و در جهت افزودن یا قوت بخشیدن به ویژگی ها و امکاناتِ محصولات وخدمات تان تلاش کنید.

کلمات یا عباراتِ کلیدی را برای راه اندازی وب سایت خود پیدا کنید.

یکی از مهمترین کارهایی که قبل از راه اندازی وب سایت باید حتما انجام بدین اینه که یک سری کلمات و عبارت کلیدی مرتبط با موضوع وحوزه فعالیت سایت خود پیدا کنید.

این عبارت کلیدی میتونه به افزایش بازدید کننده هدفمند سایت کمک بسیاری کند. در واقع با استفاده از عبارات کلیدی سعی میکنید محتوای سایت خود را برای گوگل بهینه کنید تا بتونید در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار بگیرید.

به این ترتیب میتونید بازدید کننده سایت رو افزایش داده و مهم تر اینکه این بازدید کننده هدفمند خواهد بود.

روش های مختلفی برای پیدا کردن کلمات و عبارت های کلیدی وجود داره، یکی از این روش ها استفاده از ابزار گوگل به اسم keyword planner هست. البته نحوه کار با این ابزار رو میتونید در سایت کارنوین به طور مفصل یاد بگیرید.

اما روش های دیگری هم وجود داره، یکی از این روش ها استفاده از کلمات و عبارت های کلیدی ای هست که رقبای شما برای سایت خود استفاده میکنند.

بررسی رقبا علاوه بر اینکه به شناخت بهتر شما از نحوه فعالیت صاحب کسب و کار و مشتریان آن ها کمک میکنه، باعث میشه تا بتونید مهمترین کلمات کلیدی ای که رقبای تان برای افزایش رتبه خود در موتورهای جستجو از آن استفاده میکنند را نیز پیدا کنید و سپس با استفاده از تکنیک ها و آموزش سئو سعی کنید برای این عبارت ها، سایت خود را بهینه کرده و به صدر نتایج جستجو در گوگل برسید.

دو راه برای یافتن کلمات کلیدی مورد استفاده رقبای تان وجود دارد:

۱٫ مشاهده meta سایت آنها: برای این کار بر روی صفحه اصلی سایت آنها رایت کلیک کرده و گزینه view source را انتخاب کرده سپس با استفاده از گزینه find در مرورگر خود، گزینه meta name= “keywords” را بیابید.
کلمات کلیدی مهم سایت آنها را میتوانید در قسمت content این دستور بیابید.

۲٫ روش دوم استفاده از سایت alexa است. تنها کافی است به این سایت رفته و سپس با وارد کردن آدرس سایت رقیب خود، به پایین صفحه رفته و کلمات کلیدی مورد استفاده آن ها را ببینید.

پیدا کردن کلمه کلیدی با الکسا

روش دوم را بیشتر پیشنهاد میکنیم.

شما با استفاده از پروفایلی که برای مشتریان بالقوه خود تهیه کرده اید و همچنین استفاده از کلمات و عبارات کلیدی مرتبط میتونید نیاز های مخاطبان هدف خود را بهتر شناسایی کرده و آن ها را برای خریداری محصولات و خدمات تان ترغیب کنید.

زمانی که کلمات کلیدی را پیدا کردید میتوانید با استفاده از روش های سئو که در سایت کارنوین آموزش داده شده است سایت خود را بهینه کرده و به صدر نتایج جستجو در گوگل برسید.

رنگ های مناسب برای سایت خود را پیدا کنید.

این مهم است که بدانید از چه رنگ هایی میخواهید برای سایت و لوگوی کسب و کارتان استفاده کنید؟ رنگ ها اهمیت بسیاری در جذب و ماندگاری بازدید کنندگان در سایت داشته و همچنین به شناسایی بیشتر برندتان کمک میکند. مثلا همه ما فیس بوک را با رنگ آبی میشناسیم.

انتخاب یک زمینه رنگی مناسب برای سایت و لوگوی تان در برند سازی کسب و کار اینترنتی و محصولات و خدماتی که ارائه مکنید نیز بسیار اهمیت دارد.

سایت های مختلفی هستند که در پیدا کردن یک پلت رنگی مناسب برای سایت به شما کمک میکنند. به عنوان مثال با استفاده از سایت های زیر میتونید یک پلت رنگی مناسب برای سایت و لوگوی خود انتخاب کنید.

سایت coolors
سایت color-hex

اما قبل از انتخاب یک زمینه رنگی برای سایت خود لازم است تا با استفاده از روانشناسی رنگ ها و همچنین هدف سایت خود به یک انتخاب بهتر دسترسی پیدا کنید.

از سایت خود چطور میخواهید کسب درآمد کنید؟

متاسفانه بسیاری از سایت ها همانطور که در ابتدای مقاله هم گفته شد فقط به دنبال جذب ترافیک برای سایت خود به هر روشی بوده و به فکر پیدا کردن یک یا چند روش درآمد زایی درست و حسابی از سایت خود نیستند.

مهمترین کاری که یک وب مستر باید انجام بده اینه که به عنوان مدیر و صاحب اصلی، به وب سایتی که راه اندازی کرده، به عنوان یک کسب و کار جدی و بلند مدت نگاه کنه، و نه به عنوان یک سرگرمی که بتونه درعرض یک شب درآمد زیادی برای او ایجاد کند.

اولا نباید انتظار یک شبه پولدار شدن رو داشته باشه.

دوما باید یک روش درآمد زایی درست و حسابی با توجه به موضوع سایتی که راه اندازی کرده انتخاب کنه.

اکثر وب مسترها از روشِ نمایش تبلیغات روی سایت استفاده میکنند.

یا برخی دیگر از وب مسترها از طریق فروش محصولاتِ همکاری در فروش اقدام به کسب درآمد میکنند.
هر دوی این روش ها خوب هست اما به شرطی که بازدید کننده قابل توجهی در سایت شما حضور داشته باشد.

بسیاری از وب مسترهای تازه کار یا غیر حرفه ای هم با نمایش انواع پاپ آپ های باز شو و البته اعصاب خورد کن، سعی دارند به کسب درآمد بپردازند که به هیچ عنوان این روش رو پیشنهاد نمیکنیم.

یکی از بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی که البته در بلند مدت و در صورت اجرای اصولیِ راه اندازی وب سایت، میتونه درآمد بسیار خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره، ارائه و فروش محصولات و خدمات خودتون هست.

این روش در صورتی پاسخ گو هست که سایت شما محتوای بسیار عالی و اختصاصی داشته باشه، دوما محصول یا خدماتی که ارائه میکنید با موضوع و محتوای سایت شما مرتبط باشه.

یکی از مزیت های این روش اینه که در صورتی که دو ویژگی گفته شده رو داشته باشه، نیاز به بازدید کننده خیلی زیاد هم نخواهید داشت، بلکه مهم هدفمند بودن بازدید کننده هست که این هم به وسیله استفاده درست از روش های سئو و همچنین کلمات و عبارت های کلیدی ای که پیدا کردید به دست میاد.

شاید راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هم به نظر درآمد زا باشه، اما پیشنهاد میکنیم در شروع کار از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خودداری کنید.

شما میتونید محصولات و خدمات مرتبط با کسب و کار یا موضوع سایت تان را به راحتی تهیه کرده یا اینکه خودتون بسازید.

مهمترین نکته در فروش و ارائه محصولات و خدمات خودتون اینه که روی تنها یک یا سه شاخه فروش محصول، اون هم مرتبط با موضوع سایت تان فعالیت کنید.

در آینده میتونید این کار رو به دیگر شاخه ها و محصولات نیز گسترش دهید.

اگر راه اندازی وب سایت خود را بدون این اقدامات انجام داده اید چه کار کنید؟

اگر سایت تان را بدون فکر و یا برنامه ریزی آغاز کرده و تا حدودی هم بازدید کننده دارید، بهترین کار اینه که اولا از صفر شروع نکرده و بی خیال راه اندازی وب سایت جدیدی شوید، دوما اگر موضوعی که برای سایت خود انتخاب کرده اید، تا حدودی اختصاصی بوده و با ویژگی هایی که یک موضوع سایت باید داشته باشد همخوانی دارد، بهتر هست در همین سایتی که دارید، با مشخص کردن مخاطبین اصلی و هدفمند خود تغییراتی را به وجود آورید.

بعد از مشخص کردن و شناسایی مخاطبین هدف خود، میتوانید با توجه به نیاز ها و خواسته های آنان، روند تولید محتوا و ارائه محصولات و خدمات موجود در سایت را کم کم تغییر دهید به گونه ای که با نیازهای مخاطبین هدف شما همخوانی داشته باشد.

یعنی از محتوا تا طراحی و همچنین نحوه جذب بازدید کننده و بازاریابی محصولات تان را لازم است دستخوش تغییر کنید.

این روند باید به گونه ای باشد که نیاز ها و مشکلات مخاطبان هدفمند خود را شناسایی کرده و سعی کنید تا با ارئه راه حل مشکلات آن ها را برطرف کنید.

فراموش نکنید که طی این فرایند ممکن است بسیاری از کاربران فعلی سایت تان را هم از دست بدهید، اما مهم آن است که بازدید کنندگان و مشتریان هدفمندی برای سایت تان داشته باشید که برای یافتن راه حل مناسب برای مشکلات و نیاز هایشان حاضر به خرید از شما باشند.

در واقع به این روش شاید بسیاری از بازدید کنندگان خود را از دست دهید، اما به همان نسبت نیز چون بازدید کننده هدفمند در سایت شما افزایش خواهد یافت، فروش محصولات تان بیشتر شده و در نهایت منجر به افزایش سود و درآمد شما خواهد شد.

همچنین سعی کنید تبلیغات اضافی و چشمک زن را از صفحات سایت تان کمتر کرده و هرگونه تبلیغات پاپ آپ رو در سایت غیر فعال کنید.

اگر قصد دارید تا محصولات همکاری در فروش را در سایت تان به فروش برسانید، این محصولات را مرتبط با حوزه فعالیت سایت خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر سایتی با موضوع سفر دارید، نمایش تبلیغات یا محصولات مرتبط با کاهش وزن در آن بی معنی خواهد بود.

این نکته رو هم خاطر بسپارید که باید هدف شما راضی کردن و راضی نگه داشتن بازدید کننده و مشتریان هدفمند باشد، نه همه افرادی که وارد سایت میشوند.

اگر بخواهید همه را خوشحال کنید نهایت به جایی خواهید رسید که هیچ کس را خوشحال نخواهید کرد. پس بهتر است تمرکزتان را تنها بر روی بازدید کنندگان و مشتریان هدفمند گذاشته و در جهت رفع نیاز های آن ها و ارائه محصولات و خدمات عالی و با کیفیت کوشا باشید.

کارنوین

سایت کارنوین به شما کمک میکند تا کسب و کار اینترنتی خود را همین امروز راه اندازی کنید. شما با یادگیری مهارت های دیجیتال مارکتینگ میتوانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام و درود برشما . سایتتون رو دنبال میکنم سایت خوبی دارین و مطالب مفیدی داخلش قرار دادین راجب این مطلب هم خب واسه اینکه سایت موفقی داشته باشیم علاوه بر مطالب شما نظر من هم اینه که بهتره که سایتمون رو هم سئو کنیم و بزاریم سایتمون صفحه اول گوگل باشه تا بشه اگه قراره ازش کسب درامد کنیم حداقل با این روش خیلی بیشتر کسب درامد کنیم یه فیلم اموزش سئو دیدم که خیلی نکات خوبی داخلش میگفت حتما پیشنهاد میکنم تو این زمینه در مورد دنیای سئو هم هر کسی توی وب درامد کسب میکنه به سئو هم اهمیت بده .بازم ممنون از مطالب مفیدتون امید وارم روز به روز با این مطالب مفید بدرخشید.

  2. سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. از مطلب فوق العاده و حرفه ای که گذاشتید ممنونم. میخواستم ازتون خواهش کنم که اگر ممکنه مطالب بیشتر و آپدیت شده تری هم بذارید تا ما که تازه کار هستیم بتونیم بیشتز ازش استفاده کنیم. میخواستم ازتون خواهش کنم اگر ممکنه در مورد روش های کار کردن بر روی سئوی فروشگاه های اینترنتی هم مطلب بذارید. من خودم یه فروشگاه عطر و ادکلن دارم اما خیلی با روش های سئو کردن این فروشگاه آشنا نیستم. اگر ممکنه بیشتر توضیح بدین که چطور میشه یه فروشگاه رو با اونهمه محصول سئو کرد؟ یکم سخته همه محصولات با یه قالب و منظم ساخته بشه! نمیدونم هیچ ایده ای ندارم . ممنون میشم اگر مطالب بیشتری در این زمینه قرار بدید.

    1. سلام دوست عزیز،
      حتما سعی میکنیم در مقاله جامعی در مورد سئوی فروشگاه اینترنتی راهنمایی های لازم رو در اختیار شما و دیگر بازدید کنندگان قرار دهیم.

  3. سلام
    امیدوارم حالتون خوب باشه. من یه راهنمایی ازتون میخواستم. یکی اینکه چطور میشه سایت فروشگاه اینترنتی رو سئو کرد؟ چون تعداد محصولات خیلی زیاده و دوم اینکه ممکنه کلمات کلیدی رقیب شامل تمام اون چیزی که مخاطب دنبالشه نباشه. یعنی مخاطب دنبال چیزیه که نه ما و نه رقیب روش کار نکرده. اینو از کجا میشه فهمید؟
    ممنونم ارتون

    1. سلام خدمت شما،
      معمولا برای پیدا کردن عبارات کلیدی از گوگل کیورد پلنر استفاده میشه و همچنین از قسمت جستجوهای مرتبط که در پایین نتایج جستجوی گوگل نشون داده میشه.
      زمانی که بدونید مخاطب اصلی سایت شما به دنبال چیست، میتونید عبارات دیگری که او در گوگل جستجو میکند را هم حدس زده و با استفاده از کیورد پلنر و جستجوهای مرتبط به عبارات بیشتری برسید.
      در عین حال زمانی که شما محتوای سایت خود را برای این عبارات بهینه سازی میکنید، گوگل به صورت اتوماتیک سایت شما را برای عبارات مشابه دیگری که ممکن است به ذهنتان نرسیده باشد، در نتایج جستجو نشان خواهد داد.
      دقت داشته باشید که هدف این نیست که سایت شما برای همه عبارات موجود بهینه باشد، بلکه باید مرتبط ترین عبارات را پیدا کرده و همچنین عباراتی را مد نظر قرار دهید که بیشترین میزان جستجو را دارا هستند و میتوانند بازدید بیشتری را به سایت شما روانه کنند.
      به زودی مقاله جامعی مرتبط با بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی در سایت منتشر خواهیم کرد.
      موفق باشید.

  4. سلام. من قصد راه اندازی یک سایت فروش محصولات آموزشی رو دارم که مقداری شبیه به فرادرس باشه ولی هرچقدر تلاش میکنم و سایتم رو در لوکال هاست میسازم نتیجه خوبی برام در نمیاد. مدام قالب عوض کردم و خیلی چیزای دیگه و حتی در ساخت فیلتر محصولات بر اساس قیمت و … به مشکل خوردم. اگه کسی میتونه منو راهنمایی کنه و بگه باید چیکار کنم خیلی ممنون میشم.

    1. سلام دوست عزیز،
      برای ایجاد سایتی مشابه با فرادرس میتونید از قالب استاد یار استفاده کنید که از طریق سایت ژاکت قابل خریداری هست.
      پیشنهاد بنده به شما اینه که قالب های حرفه ای رو روی لوکال هاست بالا نیارید.
      معمولا روی لوکال هاست با خطاها و مشکلاتی روبرو میشوید و به همین دلیل نمیتوانید سایت را به صورت دلخواه ببینید.
      برای این منظور بهتر است یک هاست تهیه کرده و سایت خود را روی هاست خریداری شده راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا