بازاریابی اینترنتی

تنها فرمول اصلی افزایش ترافیک سایت که به آن نیاز دارید

افزایش بازدید سایت همان چیزی هست که همه ما میخواهیم، هر چه بیشتر باشد موفقیت کسب و کارمان نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

ترافیک یا بازدید سایت درست مثل خونی است که در رگ های شما جریان دارد، بدون آن زندگی تان متوقف خواهد شد. اگر سایت تان هم بازدید نداشته باشد، عملا از بین خواهد رفت و کسب و کارتان بی معنی خواهد بود.

هر برنامه و هدفی که برای کسب و کار خود دارید، بدون وجود ترافیک و بازدید کننده سایت به ثمر نخواهد رسید. بدون بازدید کننده، نه لیست ایمیل دارید نه میتوانید از روش های بازاریابی ایمیل به صورت اصولی استفاده کنید و نه فروشی خواهید داشت و نه درآمد و سودی.

افزایش بازدید سایت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که اکثر افراد از تازه کاران تا افراد حرفه ای در حوزه کسب و کار اینترنتی با آن مواجه هستند و همواره به دنبال ترفند های افزایش بازدید سایت هستند تا بتوانند بازدید کننده سایت خود را سریعتر افزایش دهند.

البته بسیاری نیز به دنبال روش های فِیک یا تقلبی برای افزایش بازدید سایت خود میگردند که عملا بی فایده بوده و به درد نخواهد خورد جز اینکه ممکن است برای مدت کوتاهی رتبه سایت شما را در الکسا افزایش دهد، در هر صورت به هچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم وقت خود را برای جذب چنین ترافیکی تلف کنید.

بسیاری نیز ترافیک زیادی برای سایت خود دارند اما متاسفانه نمیتوانند آن درآمد و فروشی که انتظار دارند را از این میزان ترافیک به دست آورند، زیرا این ترافیک یا بازدید کننده هدفمند نیست.

آیا افزایش بازدید سایت کار سختی است؟

اما مسئله خنده دار این است که ما موضوع افزایش بازدید را برای سایت خود کار سخت و پیچیده ای کرده ایم و همه باور کرده اند که به راستی جذب و افزایش بازدید سایت کار بسیار دشواری است.

انسان ها دوست دارند به هر چیزی که پیچیده و سخت تر است بهای بیشتری دهند درست مانند کسب درآمد و پول درآوردن.

افزایش ترافیک سایت کار سختی نیست

کسب درآمد و پول درآوردن مفهوم ساده ای است که آن را انقدر پیچیده و سخت برای خود جلوه داده ایم که حتی نمیدانیم پول و درآمد از کجا می آید!؟ نتیجه هم این میشود که درصد بالایی از افراد جامعه به هر دری میزنند تا کسب درآمد کنند و آخر سر هم به نتیجه نمیرسند.

جذب ترافیک و بازدید کننده سایت هم درست مانند پول است، آن را آنقدر سخت و پیچیده جلوه داده ایم و دائما به دنبال یک روش خاص هستیم تا بتوانیم بازدید کننده سایت خود را سریعتر افزایش دهیم.

به همین دلیل تمام کسانی که دارای سایت یا کسب و کار اینترنتی هستند به دنبال افزایش بازدید هستند و آن را کاری سخت و مشکل میپندارند.

اما یکی از هنرهایی که باید داشته باشید این است که کارهایی که به نظر سخت می آیند را بررسی کرده و آن ها را برای خود ساده سازی کنید. فراموش نکنید که موفقیت در ساده سازی است، حتی اگر دقت کنید می بینید که موفق ترین ایده های دنیا از دل ساده ترین آن ها به دست آمده، آنقدر ساده که بارها با خود فکر کرده ایم اینکه ایده خود ما بود، یا چرا به فکر خودم نرسیده بود؟!

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا با ساده سازیِ نحوه جذب و افزایش بازدید سایت، یک فرمول ساده را در اختیار شما قرار دهیم که با استفاده از آن بتوانید به راحتی و با استفاده از تمام روش ها و تکنیک هایی که برای افزایش ترافیک یاد گرفته اید، بازدید سایت خود را افزایش دهید.

فرمول اصلی افزایش بازدید سایت به زبان ساده

این فرمول چیست؟ به صورت خلاصه تنها فرمولی که باید برای افزایش بازدید کننده سایت خود از آن استفاده کنید این است:

  • ببینید مخاطبان اصلی تان کجا هستند؟
  • نیازهای آن ها را شناسایی کنید
  • به آنجایی بروید که حضور دارند و آن چه را نیاز دارند به آن ها بدهید
  • از آن ها بخواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت تان بیایند
  • با ارائه هدیه رایگان و ارزشمند آن ها را عضو لیست ایمیل خود کنید
  • مراحل گفته شده را تکرار کنید

اما با خواندن این فرمول ممکن است فکر کنید که:
اما این که خیلی ساده است!

شاید فکر کنید این فرمول آنقدر ساده و پیش پا افتاده است که نمیتواند اثر بخش باشد.
حتما میگویید پس این همه روش های مختلفی چون سئو و بهینه سازی سایت، پیدا کردن کلمات کلیدی، لینک دهی داخلی و ایجاد بک لینک، نوشتن رپورتاژ، استفاده از روش های کامنت گذاری یا استفاده از تبلیغات و رپورتاژ آگهی و PPC ها و پاپ آپ ها چه؟

اما اگر کمی دقت کنید خواهید دید که همه این روش ها بر اساس این فرمول پاسخ گو خواهند بود. زمانی که بتوانید این فرمول را بشناسید و بر اساس آن روش مناسب برای سایت خود را انتخاب کنید مطمئن باشید نه تنها میتوانید بازدید خوبی برای سایت خود بیابید بلکه این بازدید کننده هدفمند خواهد بود.

علاوه بر این تبدیل این بازدید کنندگان به مشتری و کسب درآمد و فروش از آن ها به مراتب آسان تر خواهد بود.

درست است که این فرمول ساده است اما مطمئن باشید که کار میکند و بسیار موثر است. متاسفانه افراد تمام وقت خود را صرف پیدا کردن یک روش خاص یا پیچیده میکنند، آن ها همواره به دنبال یک راز یا مسیر کوتاهی هستند که بتوانند به هدف شان برسند، در صورتی که اگر به اساس و پایه هر چیزی برگردند و اصول و اساسی را پیاده کنند موفقیت آن ها بسیار سریعتر و تضمین تر شده خواهد بود.

جزئیات مرحله به مرحله فرمول اصلی افزایش بازدید سایت

خب حال بگذارید هر کدام از مراحل فرمول اصلی را برای تان شرح دهیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کرده و بتوانید به راحتی آن را برای هر کدام از روش های افزایش بازدید سایت پیاده سازی کنید.

ببینید مخاطبان اصلی تان کجا هستند؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید مخاطبان اصلی شما چه کسانی هستند و این افراد کجا حضور دارند.

در صورتی که مطالب سایت کارنوین را دنبال کرده باشید میدانید که قبل از هر کاری باید بازار هدف سایت خود را پیدا کرده و سپس بر اساس آن موضوع اصلی سایت تان را پیدا کنید.

مسئله این است که مخاطبان سایت شما آن جا آن بیرون هستند ولی از حضور شما اطلاعی ندارند. شما باید آن ها را شناسایی کرده و ببینید این افراد در کجا حضور دارند.

به عنوان مثال، چه وبلاگ یا سایت هایی را میخوانند، یکی از این روش ها، استفاده از قسمت نظرات سایت های رقیب یا سایت هایی است که موضوعات مشابه با سایت شما دارند.

ببینید این افراد در کدام پیج های اینستاگرام حضور دارند، در کدام گروه ها یا کدام شبکه های اجتماعی بیشتر حضور دارند، آیا در سایت فیسبوک هستند یا در توییتر یا در اینستاگرام.

میتوانید یک برگه برای این منظور در برنامه Excel ساخته و تمام منابعی که مخاطبان تان در آن حضور دارند را مشخص کرده و سپس به مراحل بعدی بروید.

نیازهای آن ها را شناسایی کنید

حال که میدانید مخاطبان شما کجا هستند و بیشتر در کدام سایت ها یا در کدام شبکه های اجتماعی حضور دارند، باید کاری کنید تا به سایت شما بیایند. برای این منظور باید خواسته ها، نیازها و مشکلات آن ها را شناسایی کنید و سپس راه حل خود را به آن ها ارائه دهید، در واقع آن چه را به آن نیاز دارند، به آن ها ارائه دهید، به همین سادگی!

برای این کار کافی است قسمت نظرات سایت های مشابه خود را مطالعه کنید و ببینید این افراد چه سوالات و چه خواسته هایی دارند، مشکلات آن ها چیست؟

در شبکه های اجتماعی چه کامنت ها یا نظراتی میگذارند، در فروم ها یا انجمن های گفتگو چه سوالاتی میپرسند و یا در کدام بخش ها بیشتر فعالیت دارند و چه محصولاتی خریداری میکنند؟

حتی میتوانید از یک مشاهده کننده به یک فرد فعال تبدیل شده و خودتان به صورت فعالانه در فروم ها فعالیت کرده و سوالاتی مرتبط با کسب و کارتان بپرسید تا بتوانید مشکلات آن ها را شناسایی کرده یا حتی یک نظر سنجی راه بی اندازید، این کار را میتوانید در شبکه های اجتماعی نیز انجام دهید.

البته دقت داشته باشید که شما صاحب آن فروم یا گروهِ شبکه اجتماعی نیستید، پس سعی کنید به گونه ای رفتار کنید که قوانین را زیر پا نگذاشته و در عین حال به اعضا و نظرات شان در آن فروم ها یا شبکه های اجتماعی و گروه ها احترام بگذارید.

به آنجایی بروید که مخاطبان تان حضور دارند و آن چه را به آن نیاز دارند به آن ها بدهید.

کاری که بسیاری افراد انجام می دهند این است که سایت یا وبلاگی راه انداخته، در آن مطالبی را قرار میدهند و توقع دارند که گوگل معجزه کرده و تعداد زیادی بازدید کننده وارد سایت آن ها شده یا مخاطبان شان بِرند، محصولات و خدمات شان را بشناسند.

در صورتی که این گونه نیست، شما باید به سراغ مخاطبان هدف تان و جایی که آن ها حضور دارند رفته و راه حل های خود را با استفاده از روش های مختلف ارائه دهید.

به عنوان مثال، یکی از روش های عالی استفاده از کامنت گذاری است، البته نه هر کامنتِ بی محتوایی که تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد.

در این رابطه پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید.
یک نمونه کامنت مفید را میتوانید در این جا ببینید.

نمونه ای از یک کامنت مفید

از روش های فعالانه ی دیگر میتوان به عضویت در فروم های مرتبط اشاره کرد. سعی کنید در این فروم ها عضو شده و به سوالات و مشکلات مخاطبان هدف خود به درستی پاسخ دهید، همچنین این کار را میتوانید در گروه ها و شبکه های اجتماعی نیز انجام دهید.

برای پیدا کردن فروم های مرتبط میتوانید از عبارت زیر در قسمت جستجوی گوگل استفاده کنید:

” عبارت یا کلمه کلیدی ” + Forum

از گذاشتن پست مهمان در سایت ها و وبلاگ های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید، میتوانید با صاحبین آن سایت ها تماس گرفته و ببینید آیا امکان قرار دادن رپورتاژ آگهی در این سایت ها وجود دارد یا خیر.

از سایت های مرتبط که اکثر مخاطبان تان در آن حضور دارند با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی استفاده کنید.

با این روش میتوانید از تکنیک های مختلف افزایش بازدید کننده سایت به درستی استفاده کرده و بازدید کننده و مخاطبان هدفمندی را به سایت خود وارد کنید که به کسب و کارتان علاقه دارند و در نهایت تمایل به خرید محصولات و خدمات تان دارند.

سایت تان را به آن ها معرفی کنید.

بعد از آنکه مخاطبان خود را شناسایی کرده و با آن ها ارتباط برقرار کردید، باید کاری کنید تا آن ها به سایت تان بیایند و با محصولات، برند و خدمات تان بیشتر آشنا شوند.

معمولا این کار را میتوانید با لینک دهی به سایت تان انجام دهید، به عنوان مثال در روش کامنت گذاری میتوانید در قسمتی که آدرس سایت تان را خواسته اند، لینک سایت خود را قرار دهید، یا در فروم ها و با توجه به قوانین آن ها در قسمت امضا لینکی به آدرس سایت خود قرار دهید.

معرفی سایت به مخاطبان هدف

دقت داشته باشید که به افراد و صاحبان سایت ها یا گروه های اجتماعی و قوانین فروم ها احترام گذاشته و با لینک دهی قصد اسپم کردن افراد را نداشته باشید. این کار بسیار غیر حرفه ای بوده و تنها اعتبار کسب و کارتان را زیر سوال خواهد برد.

درهر کاری که میکنید فراموش نکنید هدف اول شما باید ایجاد ارزش باشد، پس اول ارزشی برای مخاطبان خود چه در کامنت ها و چه در شبکه های اجتماعی و فروم ها ایجاد کرده و سپس لینکی به سایت خود بدهید.

از آن ها بخواهید تا در لیست ایمیل یا خبرنامه تان عضو شوند.

لیست ایمیل یکی از پایه های مهم کسب و کار اینترنتی تان است و به همین دلیل اگر از همان روز اول به فکر ایجاد آن نباشید درست مانند این است که کسب و کار خود را روی هوا بنا کرده باشید.

اگر تا اینجای کار فرمول اصلی را پیش برده باشید و با استفاده از روش های مختلفِ افزایشِ ترافیک، بازدید خوبی را به سایت خود وارد کرده باشید، باید کاری کنید تا آن ها در لیست ایمیل تان عضو شوند.

چرا که بسیاری از بازدید کنندگان بعد از یک بار بازدید دیگر به سایت تان باز نخواهند گشت و شما آن ها را برای همیشه از دست خواهید داد.

برای اینکه بازدید کننده خود را از دست نداده و بتوانید با او در ارتباط بوده و او را از آخرین مطالب، محصولات، خدمات و تخفیفات سایت تان با خبر کنید باید کاری کنید تا عضو لیست ایمیل تان شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که در یک سرویس دهنده ارسال ایمیل گروهی مثل میلرلایت ثبت نام کرده و سپس فرمی برای دریافت ایمیل بازدید کنندگان خود بسازید.

سپس باید فایل رایگانی را به عنوان هدیه در ازای ایمیل بازدید کننده به او بدهید. این فایل باید آنقدر ارزش داشته باشد که بازدید کننده حاضر باشد برای دریافت آن، ایمیل خود را به شما بدهد.

سپس میتوانید لینک دانلود آن فایل را به ایمیل بازدید کننده ارسال کنید و به این ترتیب بازدید کننده و ایمیلش در لیست ایمیل شما ثبت خواهند شد.

میتوانید با استفاده از تکنیک های بازاریابی ایمیلی در آینده نزدیک او را تبدیل به یکی از مشتریان خود کنید.

البته دقت داشته باشید که این روش به هیچ عنوان به معنی اسپم کردن افراد و لیست ایمیل تان نیست، بلکه شما با اجازه آن ها ایمیل شان را در لیست ایمیل تان اضافه میکنید و سپس به آن ها میگویید که از این پس ایمیل هایی از شما در مورد آخرین مطالب، اخبار یا محصولات، خدمات و تخفیفات سایت تان را در ایمیل شان دریافت خواهند کرد.

همواره زمانی که از روش های مختلف افزایش بازدید کننده برای سایت خود استفاده میکنید مطمئن شوید که در مرحله ای که آدرس سایت خود را قرار می دهید، این آدرس به صفحه ای لینک شود که حاوی فرم دریافت ایمیل بازدید کننده مثل فرم عضویت در خبرنامه یا دریافت هدیه رایگان باشد تا بازدید کننده بتواند در آن صفحه با عضویت در خبرنامه تان، ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهد.

مراحل فوق را تکرار کنید.

دقت داشته باشید که در آخرین مرحله یعنی ایجاد لیست ایمیل کار شما تمام نخواهد شد، باید همیشه و در تمام مراحل کسب و کارتان چه تازه کار باشید و چه سال ها از فعالیت تان در اینترنت گذشته باشد، از فرمول فوق برای دسترسی به مخاطبان هدفتان بهره ببرید و این مراحل را تکرار کنید.

تکرار پروسه افزایش بازدید سایت

باید همیشه به فکر افزایش بازدید کننده سایت خود و جذب بازدید کننده جدیدی برای سایت تان باشید و در عین حال سعی کنید با ایجاد ارتباط موثر و دوستانه با بازدید کنندگان قبلی خود که حال در لیست ایمیل تان هستند آن ها را تبدیل به مشتریان خود کنید.

پس روش های دیگر افزایش بازدید سایت چه میشود؟

همانطور که گفته شد تمامی این روش ها بر اساس فرمولی که در فوق با آن آشنا شدید بنا شده اند. اگر فرمول فوق را همیشه در خاطر داشته باشید و آن را اجرا کنید میتوانید استفاده موثری از روش های مختلف افزایش بازدید سایت داشته باشید.

سئو سایت تان البته بحثش جداست و آن را باید همیشه برای مطالب و محتوای سایت رعایت کنید، اما دلیل نمیشود که تنها بر سئوی سایت خود تکیه کنید و دیگر روش ها را پیاده نکنید، باید همواره در کنار سئوی سایت خود، بر اساس فرمول گفته شده روش ها و تکنیک های مختلف افزایش بازدید سایت را نیز به کار بگیرید.

زمانی که فرمول اصلی را بدانید میتوانید به راحتی مخاطبان هدف خود را پیدا کرده و به جایی بروید که آن ها حضور دارند و بدون هیچ ریسکی کسب و کارتان را تبلیغ کنید.

چه از روش های پولی برای تبلیغ سایت خود استفاده کنید چه از روش های رایگان، باید بر اساس فرمول گفته شده پیش بروید. فقط فراموش نکنید که همواره مخاطبان هدف خود را پیدا کرده و به آن ها چیزی را بدهید که به آن نیاز دارند و به دنبالش هستند، به این ترتیب نه تنها میتوانید بازدید سایت خود، بلکه میتوانید درآمد و فروش خود را نیز افزایش دهید.

قدم بعدی چیست؟

اگر هنوز هم در مورد افزایش ترافیک و بازدید کننده سایت، سردرگم هستید و هر کاری میکنید نمیتوانید به نتیجه برسید، پیشنهاد میکنیم یک بار دیگر به فرمول فوق نگاه کرده و آن را حداقل برای یکی از روش های افزایش بازدید سایت به کار ببندید.

مشکلی که اکثر وبلاگ نویسان و تازه کاران دارند این است که تمام وقت خود را صرف تولید محتوا میکنند، محتوایی که فکر میکنند از نظر آن ها جذاب و به درد بخور است، دائما در حال تغییر ظاهر سایت و وبلاگ خود هستند در حالی که باید از ذهن خود بیرون رفته و ببینند افراد و مخاطبان موجود در بازار هدف شان چه میخواهند.

مهم نیست یک مطلب از نظر شما چقدر جالب باشد، شما باید محتوایی تولید کنید که برای بازدید کنندگان تان جذاب باشد و به درد آن ها بخورد و ایجاد ارزش کرده و راه حلی برای مشکلات شان ارائه دهد.

آن زمان میتوانید بر اساس فرمول گفته شده و استفاده از روش های مختلف افزایش بازدید سایت، بازدید خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و از سردرگمی بیرون بیایید.

این فرمول یک نقشه راه است که به شما میگوید باید چه کار کنید، پس تمام مراحل لازم را یادداشت کرده و سپس با تمرکز روی هر مرحله اقدامات لازم را انجام دهید.

سعی کنید این مراحل را هر هفته انجام داده و تکرار کرده و آن را به یک روتین برای خود و کسب و کارتان تبدیل کنید. بد نیست هر از گاهی دست از تولید محتوا برداشته و به فکر افزایش و جذب بازدید کننده برای سایت تان باشید، ببینید مخاطبان تان چه میخواهند، آن گاه محتوایی تولید کنید که به آن نیاز دارند و میخواهند.

کارنوین

سایت کارنوین به شما کمک میکند تا کسب و کار اینترنتی خود را همین امروز راه اندازی کنید. شما با یادگیری مهارت های دیجیتال مارکتینگ میتوانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

نوشته های مشابه

‫۲۲ دیدگاه ها

  1. سلام مقالاتتون عالی هستن.
    به نظرم باید توی شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت کنید
    این لینک یک ربات هستش که بصورت ۲۴ ساعته براتون کاربر ایرانی و فعال جذب میکنه.
    موفق باشید

  2. نکته ای که وجود داره اینه که تقریبا تمامی مقاله های افزایش ترافیک سایت دارن یک حرف و میزنن به شیوه های مختلف . این نشون میده راه حل خیلی ساده س . یا بهتر بگم، هیچ رازی وجود نداره . کافیه همون مقاله اولی که خوندیم و در دستور کار قرار بدیم
    موفق باشید . چندتا از مطالب سایت خوبتون در وب چین ثبت شد (با لینک مستقیم)

    1. درسته دوست عزیز تبلیغات نیاز به هزینه داره، اما میشه با یک برنامه و استراتژی درست و با هزینه معقول یک کمپین تبلیغاتی رو ایجاد کرد و در صورتی که از بازدهی اون مطمئن شدیم بودجه بیشتری رو برای تبلیغات اختصاص بدیم.

  3. سلام مقاله اتون عالییی بود روشهای جذب بازدید کننده خیلی ساده است ولز در عین حال نیازمند فکر و البته مطالب مفید که بدون هم اثر گذار نیستن

  4. سلام
    با وجود سادگی موضوع افزایش بازدید سایت متاسفانه اغلب مدیران سایت این فرمول ساده را نمیتونند اجرا کنند. در صورت اجرا کردن همین فرمولهای ساده موفقیت حتمی است.
    با تشکر از مطلب بسیار مفیدتون.
    لینک مطلب را با اجازه مدیر سایت در وب سایت زیر قرار میدم:
    digitablig.ir

    1. در ارتباط با افزایش ترافیک سایت و فرمولی که در این مقاله گفته شده بگذارید مثالی بزنم تا بهتر متوجه شوید.

      فرض کنید شما صاحب سایتی در زمینه فروش محصولاتِ کوهنوردی هستید.
      برای چنین سایتی جذب بازدید کننده طبق فرمول فوق به این صورت خواهد بود که:
      اول باید بدونید مخاطب هدف سایت شما و نیاز او چیست؟
      با توجه به اینکه حوزه فعالیت، کوهنوردی است، یکی از نیازهای بازدید کننده میتواند خرید کفش کوهنوردی باشد.
      پس طبق فرمول گفته شده ابتدا باید نیاز مخاطب هدف رو شناسایی کنید.

      در گام بعدی گفتیم به جایی بروید که مخاطب شما آنجاست، اما کجا؟
      مخاطب شما به دنبال خرید کفش کوهنوردی است، اما قبل از اینکه کفش رو خریداری کنه، مسلما دنبال اطلاعاتی در مورد انواع کفش ها، قیمت آن، برندهای معتبر، کیفیت کفش و ویژگی هایش رفته و سعی میکنه تا اطلاعاتی رو در این زمینه به دست بیاره.
      اولین جایی که برای پیدا کردن این اطلاعات میره سراغش، گوگل هست. پس یکی از جاهایی که مخاطب شما در آن حضور دارد موتور جستجوگر گوگل است.
      او به گوگل رفته و مثلا عبارت راهنمای خرید کفش کوهنوردی رو جستجو میکنه.
      حال شما باید در سایت خود مقاله ای با این عنوان ایجاد کرده و مقاله خود را برای این عبارت بهینه سازی کنید.
      تا زمانی که مخاطب، این عبارت را در گوگل جستجو کرد سایت شما در نتایج اول جستجو نمایش داده شود.
      با این کار درصد بالایی از مخاطبان شما از طریق کلیک روی لینک سایتتون در نتایج گوگل وارد سایت شما میشوند.
      پس بهینه سازی سایت برای گوگل به شما کمک میکنه تا بتونید به این طریق بازدید سایتتون رو افزایش بدین.

      گفتیم که به آنجایی بروید که مخاطب شما حضور داره و آنچه را به آن نیاز دارد به او ارائه دهید.
      جای بعدی که مخاطب شما ممکن هست حضور داشته باشد، شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام است.
      اینستاگرام در ایران طرفدار زیادی داره و خیلی از پیج های اینستاگرام مشغول به فروش محصولات کوهنوردی هستند.
      پس میتونید در اینستاگرام هم یک پیج ایجاد کرده و محصولات خود را در پیج تان معرفی کنید.
      دقت داشته باشید که حتما کپشن جامعی برای محصولات خود بنویسید و قیمت و نحوه سفارش رو هم شفاف سازی کنید.
      حتی متونید یک فیلم کوتاه از محصول هم تهیه کنید.
      در پیج اینستاگرام خود و زیر عکس ها و فیلم های محصولات میتونید مخاطب رو به سایت خود ارجاع دهید.

      دیگه کجا میتونید بروید برای جذب بازدید؟ سایت آپارات.
      از محصولات خود فیلم های بررسی تخصصی تهیه کنید درست مثل کاری که دیجی کالا برای محصولات خود انجام داد، سپس این فیلم ها رو، هم در سایت خودتون منتشر کنید و هم در سایت آپارات و نماشا قرار داده و به سایت خود لینک دهید.

      به سایت ها و فروم های مرتبط با کوهنوردی رفته و در تالارهایی که در مورد کفش کوهنوردی یا تجهیزات کوهنوردی گفت و گو انجام شده، سعی کنید دانش تان را به اشتراک گذاشته و به سوالات و مشکلات افراد در این تالارها پاسخ بدین.
      و در قسمت امضا به سایت خود لینک دهید.

      گام بعدی این فرمول این بود که به بازدید کننده سایت، هدیه رایگان ارائه بدین.
      حالا که بازدید کننده وارد سایت تان شده باید سعی کنید تا هم او را با محصولات و خدمات تان آشنا و علاقه مند کرده و هم این بازدید کننده را برای همیشه از دست ندهید، به همین منظور باید سعی کنید تا ایمیلش را دریافت کرده و لیستی از ایمیل بازدید کنندگان و مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

      برای این کار باید یک هدیه رایگان در ازای دریافت ایمیلش به او بدهید.
      مثلا ۲۰ درصد تخفیف برای خرید اول، یا یک فایل پی دی اف از لیستی از تجهیزاتِ کوهنوردی که هر کوهنوردی باید داشته باشد.
      یا حتی یک فیلم از وسایل لازم برای تورهای یک روزه طبیعت گردی.
      بعد در این فیلم وسایل تون رو نشون بدید، اونها رو بررسی کنید و مثلا یک کفش کوهنوردی رو معرفی و بررسی کنید.
      این کفش رو مخاطب در صورت علاقه مندی میتونه از سایت شما خریداری کنه.

      به این روش و طبق فرمول گفته شده میتونید هم بازدید سایت خود را افزایش داده و هم بازدید کننده ای که وارد سایت تان میشود را با محصولات خود آشنا کرده و او را تبدیل به مشتری خود کنید.
      این کار رو میتونید برای هر نوع سایت، با هر گونه محصول یا خدماتی انجام بدین.

      امیدوارم که این پاسخ تونسته باشه به شما کمک کنه
      سوالی بود در خدمتم
      موفق باشید

  5. سلام.وبسایت خیلی خوب و جامعی دارید.ممنون
    ما در زمینه درب های ضد سرقت و ضد حریق فعالیت می کنیم.خوشحال میشوم از وبسایت
    ما دیدن کنید

  6. به موارد بسیار خوبی اشاره کردین واقعا این موارد توی افزایش ترافیک سایت موثر هست با کمی فکرکردن و گذر زمان به نتیجه میرسیم حتما

    1. سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که محتوای سایت برای تان مفید بوده است.
      اما هرگز لینک سایت تان را در قسمت نظرات هیچ سایتی قرار ندهید، برای تبلیغ سایت خود یا ایجاد بک لینک با استفاده از روش کامنت گذاری پیشنهاد میکنم این مقاله را مطالعه کنید تا با روش های اصولی آن آشنا شوید.
      موفق باشید.

  7. سلام
    افزایش بازدید سایت از مهمترین قسمت های هر کسب و کار اینترنتی هست. اگر بازدید کننده ای نداشته باشید به طبع نمی تونید محصولات و خدمات تون رو به دیگران معرفی کنید و یا به اونها بفروشید. روش های افزایش بازدید سایت خیلی زیاد هستند از فروم ها و تالارهای گفتگو گرفته تا سئو و شبکه های اجتماعی و خیلی از موارد دیگه. به نظر من هر کاری میخواید انجام بدید فقط و فقط این نکته را فراموش نکنید که صبر و تحمل و عجله نکردن از مهمترین قسمت های هر کسب و کار اینترنتی میتونه باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا